.:: Your Adversing Here ::.

کد تقلب بازی SIMS2

  • شنبه 29 مهر 1391برچسب:,
  • <-PostCategory->

کد تقلب  بازی Sims 2 :

 

برای وارد کردن رمز در هنگام بازی کلیدهای shift + ctrl + C  رو همزمان فشار بدید و در

کنسول باز شده رمز های زیر رو وارد کنید :

 

دارایی را 50000 واحد افزایش میدهد                          Motherlode 

 

کاهش گرافیک بازی برای زیاد شدن سرعت بازی         Vsync on/off

                                                               

تمام همسایه ها را پاک می کند                                    Deleteallcharacters

مشاهده ادامه مطلب کد تقلب بازی SIMS2

کد تقلب بازی SHADE : WRATH OF ANGELS

  • شنبه 29 مهر 1391برچسب:,
  • <-PostCategory->

برای وارد کردن رمز ابتدا وارد بازی شده و سپس :

 

برای اعمال کد کلید های [Ctrl]+[Alt]+[F3] رو باهم بزنید و کدهای

زیر رو وارد کنید :

 

 عمل کد

 کد تقلب

 محفوظ از خطر

 dcheat 1

 آسیب پذیری

 dcheat 0

 جان و خون

 iamgod

 همه ی سلاح ها

 iamtrax

 مهمات

 iamzozo

 سلاح برای جادوی شمشیر

 iamartie

 50 جادو

 iamfido

 میله ی جادو

 iamjabba

 دشمن کوچک

 liliput

 نشان دادن شماره ی مرحله

 globalmap

 
نظر یادتون نره !!!!!!!

مشاهده ادامه مطلب کد تقلب بازی SHADE : WRATH OF ANGELS

دانلود بازی Midnight Mansion HD 1.0 برای PC

 

Midnight Mansion یک بازی دو بعدی و بسیار جذاب با کیفیت HD برای ویندوز می باشد. شما در این بازی نقش بچه ای شجاع و ماجراجو را بر عهده دارید که باید از مرحله های خطرناک و مرموز عبور کرده، معماهای بازی را حل نمایید و با موفقیت به مقصد برسید. این بازی فکری دارای گرافیک جذاب و حجم بسیار کمی می باشد. امیدواریم بازی Midnight Mansion مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

| نسخه کامل و نهایی THETA |

 

Midnight Mansion دانلود بازی Midnight Mansion HD 1.0 برای PC

 

لینک دانلود – 36.3 مگابایت

رمز فایل: www.downloadha.com

با تشکر از دانلودها

مشاهده ادامه مطلب دانلود بازی Midnight Mansion HD 1.0 برای PC

دانلود بازی Farm Girl at the Nile برای PC

 

بازی جذاب و بسیار سرگرم کننده Farm Girl at the Nile را برای شما عزیزان در وب سایت دانلودها قرار داداه ایم. شما در این بازی نقش دختری را بر عهده دارید که مزرعه ای را مدیریت می کند. شما ابتدا یک مزرعه کوچک و حیوانات اندکی دارد. باید به مرور زمان و با پیشرفت در کارتان مزرعه را گسترش دهید و محصولات متنوع پرروش دهید. این بازی دارای گرافیک بسیار جذابی بوده و دارای حجم بسیار مناسبی می باشد. بازی Farm Girl at the Nile را در ادامه از وب سایت دانلودها با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

Farm Girl at the Nile دانلود بازی Farm Girl at the Nile برای PC

 

لینک دانلود – 136 مگابایت

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com

باتشکر از دانلودها

مشاهده ادامه مطلب دانلود بازی Farm Girl at the Nile برای PC

دانلود بازی Botanicula برای PC

 

Botanicula یک بازی ماجراجویی در سبک اشاره و کلیک می باشد که توسط دو سازنده با نام های Jaromir Plachy و Amanita Design ساخته شده است. این بازی درباره ۵ موجود درختی کوچک می باشد که برای نجات آخرین دانه از خانه درختی خود که بوسیله انگل های شیطانی آلوده شده است عازم سفری پر ماجرا می شوند. گیم پلی درمورد تحقیق و جستجو ، حل معماهای جالب کوچک ، ملاقات با موجودات درختی عجیب و شنیدن موسیقی جذاب در حین بازی می باشد. تمامی بازی در یک درخت بسیار بزرگ و عجیب اتفاق می افت. علی رغم اینکه گیم پلی در محیطی کاملا سبک روایت می شود ، بازی بیش از ۱۵۰ بخش دارد و ارتباطی نسبتا عظیم در این بازی وجود دارد. هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|رفع مشکل مرحله آشپزخانه به پست افزوده شد|

 

 

 

botanicula cover دانلود بازی Botanicula برای PC

دانلود از آپلودباز

 

 

- دانلود FIX برای رفع مشکل خارج شدن از بازی در آشپزخانه

 

 

 

 

source دانلود بازی Botanicula برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، دقت داشته باشید که باید DirectX10 حتما بر روی سیستم شما نصب باشد و سپس به اجرای بازی بپردازید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Botanicula برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

مشاهده ادامه مطلب دانلود بازی Botanicula برای PC

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد